שירות הלקוחות של א.ד.י. מערכות לרכב חכם– שותפים חדשניים לדרך שלכם

אצלנו בא.ד.י. מערכות לרכב חכם השירות הינו חלק בלתי נפרד מתהליך המכירה. שירות הלקוחות שלנו מלווה אתכם לכל אורך הדרך, תוך טיפול בכל עניין באופן הטוב ביותר, כך שאנו בא.ד.י. שותפים לדרך שלכם. חשוב לנו להיות זמינים עבורכם בכל שעות היממה ובכל יום בשבוע, ולהעניק את הפתרון המיטבי לכל תקלה.

א.ד.י. מערכות לרכב חכם, פעילה בשוק האבזור כמעט שלושים שנה, משלבת את הניסיון רב השנים שהצטבר בחברה, עם קידמה טכנולוגית ומתן פתרונות ייחודיים ללקוחותיה, המשלבים יצירתיות וחדשנות, הן בכלל פעילות החברה והן בתחום שירות הלקוחות בפרט.

שירות הלקוחות של א.ד.י. מערכות מהווה ONE STOP SHOP ללקוחותיה, בכל נושא מוצרי האבזור של החברה. לא.ד.י. רשת תחנות שירות, המספקות פתרונות ללקוחות החברה  עפ"י אזור גאוגרפי. לחברה כ- 100 מרכזי שירות ברחבי הארץ, המעניקים מענה למוצרי שירות קלים, זאת בנוסף לארבע ניידות שירות הנמצאות בשטח. א.ד.י. אף מעניקה שירות ללקוחותיה במרכזי שרות של יבואני הרכב עמם החברה עובדת, בהם קיה, סובארו, קרסו מוטורס ו- UMI . ואף נותנת 3 שנים אחריות על מוצרים מהיבואן.

 

א.ד.י מערכות לרכב חכם משקיעה בנושא מחשבה מעמיקה ואמצעים רבים ומגוונים על מנת להעניק ללקוחותיה תחושה של בטחון ושקט נפשי בכל נסיעה וללוותם בכל עת, תוך מתן פתרונות חדשניים ויצירתיים.

היבטי הפעילות של שירות הלקוחות של א.ד.י מערכות לרכב חכם

אנו בא.ד.י. משקיעים רבות בנושא שירות הלקוחות, תוך טיפול במספר היבטים: מניעה, טיפול מערכתי וניתוח קריאת השירות.

מניעה: שירות הלקוחות של א.ד.י משקיע בתהליך מוקפד ומקצועי של הכנסת מוצרים חדשים. בתחילת תהליך זה, איכות המוצר נבחנת במעבדה של החברה, ומוצר שאינו אמין מבחינה טכנית  נפסל על הסף. בהמשך, המוצרים מותקנים ברכב אב טיפוס ונבחנים לאורך זמן לפני אישורם מבחינה טכנית, ושיווקם ללקוחות היבואן. לאחר מכן המוצר עובר בדיקה על ידי מהנדסי היבואן ונבחן בנסיעות רכב בזמן אמת.

טיפול מערכתי: מוקד שירות הלקוחות של א.ד.י זמין במשך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. המוקד מאויש ע"י נציגי השירות, שמנתחים את הפניות ויודעים לתת מענה לכל קריאה. בנוסף, מאויש המוקד ע"י נציג טכני שנותן גיבוי מקצועי לנציגי השירות. בין השירותים המגוונים שמספק מוקד שירות הלקוחות של א.ד.י, ניתן למנות חילוץ לקוח בתמיכה טלפונית והדרכה בזמן אמת ותפעול של מערכות מולטימדיה או כל מערכת אחרת שהותקנה ברכב

ניתוח קריאת השירות: במטרה לשפר את רמת השירות, התקינה א.ד.י מערכת  CRM מתקדמת, שבאמצעותה ניתן לרכז את כל המידע על הרכב של הלקוח. המידע כולל פרטים שונים, כגון מה הותקן ברכב, האם היו פניות של הלקוח בעבר וכדומה. בנוסף, כל שיחת שירות מתועדת במערכת  ה CRM  לשיפור השירות הניתן ללקוחות, מכיוון שמערכת ה CRM מקנה לנו יכולת של הפקת דוחות וניתוח בחתכים שונים, על מנת לשפר את איכות השירות .

תהליך העבודה של שירות הלקוחות של א.ד.י מערכות לרכב חכם

שירות הלקוחות של א.ד.י מתנהל בתהליך העבודה מסודר ומאורגן, בכדי לתת ללקוחתנו את המענה הטוב ביותר. הלקוח, או מרכז השירות המטפל, פונה למוקד השירות של א.ד.י לגבי תקלה בנושא אבזור, נוחות ומיגון. נפתחת פנייה במוקד, ומתבצעת בדיקה מול הלקוח/מרכז השירות האם התקלה ניתנת לפתרון טלפוני (הדרכה/ תפעול). אם יש צורך בהגעת  הלקוח, המוקד מפנה את הלקוח למרכז השירות הקרוב לביתו. בעת הגעת הלקוח למרכז השירות, מרכז השירות  מאבחן את התקלה ומקבל ממוקד א.ד.י תמיכה טכנית מלאה לאורך כל הדרך.

מרכז השירות מטפל ברכב ובסיום העבודה ,מעביר למוקד את פרטי העבודה שבוצעה ואישור שביעות רצון הלקוח.

שירות למוצרים שאינם נמצאים במלאי מרכז השירות, מתבצעים ע"י ניידת שירות מטעם א.ד.י  בעמדה במחלקת הדיאגנוסטיקה של מרכז השירות, להשלמת השירות ללקוחות היבואן.

א.ד.י מערכות לרכב חכם רואה במוסכי היבואן שותפים מלאים להצלחת הנוהל הקיים, המאפשר לנו בא.ד.י. להעניק  ללקוחות היבואן חווית שירות מלאה, מקיפה וזמינה.

 

שירות הלקוחות של א.ד.י. מערכות לרכב חכם ממשיך להתקדם עם הטכנולוגיה מתוך חתירה מתמדת למצוינות מקצועית, ומתוך שאיפה להמשיך ולהעניק ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר, בכל עת, ובכל מקום.

דילוג לתוכן