ת.ז.: אפרת בוטבול, מנהלת השירות בא.ד.י

ת.ז – אפרת בוטבול, מנהלת השירות בא.ד.י מערכות לרכב חכם

שם: אפרת בוטבול
תפקיד: מנהלת שירות ומוקד מוכר
עובדת בא.ד.י מערכות לרכב חכם מזה כשנתיים
מצב משפחתי: נשואה + 3
תחביבים: בישול, שופינג, קריאה
מה כולל תפקידך? תפקידי כולל אחריות לניהול השירות של החברה מול לקוחות יבואני הרכב. ומתן מענה למחלקות השירות של היבואן.
במסגרת תפקיד אני אחראית על תחום המכירות במוקד השירות ,הכולל מכירות אפטר מרקט (לאחר מסירת הרכב), של אביזרים לרכב.
עיקר התפקיד שלי הוא: לוודא את שביעות הרצון המלאה של כלל לקוחות החברה, הן מהשירות, והן מהמוצרים המותקנים ברכבם.
במסגרת תפקידי אני: דואגת לאיכות ובקרת השירות של א.ד.י, ולשיפור וייעול תהליכים במוקד השירות ולשביעות רצון הלקוחות.
יש לי סיפור מעניין בנושא: היה לנו לקוח שהיה אלרגי לכלבים, ולמתקין שהגיע אליו היה כלב בבית, הלקוח ביקש שהמתקין לא יכנס לרכב. כדי לפתור את המצב שלחנו ללקוח מתקין אחר במקומו. אנחנו עד כדי כך דואגים לשביעות רצון הלקוחות, גם אם מדובר בכלבים ולא רק באבזור לרכב!
משפט מסכם: אני אוהבת את התפקיד שלי כי הוא מעניין ומאתגר, אני נהנית מהתפקיד מכיוון שהוא מגוון ורחב, ויוצא לי להכיר לקוחות חדשים ומעניינים כמעט כל יום.