ת.ז. – עובד חברה א.ד.י מערכות לרכב חכם

 שם: עדי הרציג. תפקיד: מנהל לקוח של  חברת טלקאר.  עובד בא.ד.י מערכות לרכב חכם מזה  6 שנים.
נשוי + 3 שחר בת 9, אייל בן 7 ותומר בן 2.5. תחביבים: כדורסל וטיולים בארץ.
מה כולל תפקידך בתור מנהל לקוח? 
עיקר התפקיד שלי הוא להיות איש קשר בין א.ד.י מערכות לרכב חכםלבין חברת טלקאר. לאורך שנות עבודתי מול טלקאר עבדתי במטרה לייצר תחושה לכל בעל תפקיד בטלקאר שיש לו כתובת קבועה למענה בכל צורך.
במסגרת תפקידי אני פועל בשני מישורים: הראשון הוא המישור השיווקי – מכירתי, קידום ומכירות אביזרים ברכב דרך מתן כלים מקצועיים ושיווקיים לסוכני המכירות, (אביזרי המחשה והדרכות מקצועיות) על מנת שיוכלו לתת מענה ללקוח הסופי בכל הקשור לאבזור בעת תהליך מכירת הרכב. במקביל אני פועל ליצירת שיתופי פעולה בין א.ד.י  מערכות למנהלי השיווק של טלקאר, מתוך מחשבה משותפת לקידום מכירת הרכב בעזרת אביזרים שא.די. מערכות מציעה. המישור השני הוא בשירות, מתן מענה מקצועי ללקוח הסופי, צמצום בירוקרטיה ארגונית ויצירת פתרונות מותאמים אישית.
יש לי סיפור מעניין בנושא: לפני כשבועיים פנתה אלי לקוחה עם נכות בשתי ידה. הלקוחה טענה שממשק מערכת המולטימדיה שהותקנה ברכבה אינו מתאים עבורה בגלל המוגבלות שלה והיא מאוד מתוסכלת מהמערכת. זימנתי אותה לפגישה אישית בבית א.ד.י מערכות בכדי להבין את צרכיה המיוחדים, בפגישה הבנתי מהן  הפונקציות שחסרות לה במערכת שיכולות להקל עליה בנהיגה ברכב. לאחר שלושה ימים הלקוחה הוזמנה להתקנת המערכת שהותאמה במיוחד עבורה במרכז ההתקנות הראשי של א.ד.י מערכות לרכב חכם. בסופו של דבר, הלקוחה הייתה מרוצה מאוד מההשקעה, מהיחס האישי ומהרצון למצוא פתרונות עבורה.
משפט מסכם:  
חשוב לי שחברת טלקאר תדע שיש מי שדואג ללקוחותיהם בסופו של יום.